Corona en onderwijs

In deze bijzondere tijd is het fijn om te kunnen melden dat we vanaf volgende week maandag weer volledig open gaan voor de kinderen. Wel zullen ouders en derden alleen op afspraak op school mogen komen, blijven we handen wassen en poetsen en blijven we tussen volwassenen en volwassenen/kinderen zoveel mogelijk de 1,5 meter afstand bewaren.
Voor groep 8 is het een bijzonder afscheid: geen musical en geen schoolreis. Maar gelukkig kunnen er ook een heleboel zaken WEL. Zo is er bijvoorbeeld een leuke activiteit per week dat groep 8  nog naar school gaat en hebben ze een bucketlist samengesteld met activiteiten die ze nog graag willen doen (en die kunnen binnen alle richtlijnen). Een afscheid om nooit te vergeten in ieder geval!

Dinsdag 02 juni 2020